Napi Márai

"Ha az embereknek nem tetszik, hogy így, vagy úgy élsz ... ne bánjad. Nem az embereknek élsz. De ha magad törvényei ellen vétkezel, e hűtlenséget keservesen megbánod..." Márai Sándor

"Tedd, amit úgy érzed tenned kell, arra menj, amerre a szíved terel. Hisz időd oly kevés, légy hát magad ura, míg élsz!" Axl Rose

/ www.rockpont.polomania.hu / @:rockpontinfo@gmail.com / www.facebook.com/RockPont

2012. augusztus 27., hétfő

Gasztronómiai perverzió

HELP 
Hozz Egy Liter Pálinkát....


.
-sk-
...már mikor anno hosszúra nyúlt lázasságom idején a neocitrán forró italba öntöttem ( csak az íze kedvéért ) egy kis vodkát, és ezt ( csak az íze kedvéért ) forralt borral kísértem / hála annak a meglilult szent tehenecskének megismételhetetlenül fűszerezve ;-) /
szóval...már akkor megjegyezte néhány békebeli ismerősöm, hogy tudják, hogy perverz vagyok...de azért az élvezetek halmozásának is van netovábbja..... / a gyógymód egyébként bevált /
Nos... nem is ez a lényeg, hanem a tegnap este vagy azoknak akik a tyúkokkal fekszenek inkább már éji órának hatott az időpont..de történetünk szempontjából ez is mellékes körülmény.... mint oly sok más amivel még csigázhatnám a kedélyeid kedves olvasó....
Tehát....
Tűsarkúban, combfixben, áttetsző felsőben és alatta fekete fehérneműben / miért nem feketenemű?! / szóval... tébláboltam a kis bérleményemben.... mikor a nyelvemen éreztem a harminc fokot árnyékban.... a szilvalekvár főzés idejét.... és bizony nem átallottam adni a kiloknak és az egészséges életmódnak, előszedtem a kincset... a lekvárt, hogy kis lélekápolás és bűnözés-gyanánt nyalakodjak kicsinykét.....
Nem akarlak elkeseríteni kedves olvasó...de ismét kitérőt kell tennem....a történet megértése érdekében el kell mesélnem, hogy hírhedten kedvelem a szép késeket és tőröket ...lehetőleg ruházatom része, de legalább táskámban mindig van is nálam, és otthon is mindenhol a kezem ügyében.... forró nyelvvel megnyalni egy hűs pengét... brrrrrrrrrr ... tehát nem díszként, hanem használati eszközként épülnek be mindennapjaimba.
És akkor ott álltam a konyhácskámban, kiengedett vörös lobonccal, megfelelő szerelésben egy kis nyalakodáshoz.... halk szisszenéssel engedett az üveg teteje a szelíd erőszaknak..... másik kezembe került a kedvenc kis tőröm .... belemártottam... hátravetettem fejem és lehunyt szemmel átadtam magam az élvezeteknek......
Az ez utáni pár pillanat történéseit nem tudnám pontosan szavakba önteni..... a tőrrel előtte méregerős paprikát, és hagymát karikáztam ...
a házi lekvár és erős pista, némi hagymával vegyítve a fém érzetével olyan élményekhez juttatott, hogy hirtelen mozdulattal még a nyelvem is megvágtam ...így aztán az új gasztronómiai perverzió némi vér ízével keveredett miközben a tűsarkaimon meglehetősen ritmikus sportgimnasztikába illő táncot jártam.

Úgy köll nekem, miért nem lett volna elég az a lekvárnyalakodás csak úgy ujjal?
Még inkább úgy köll nekem, hát mijjért lekvárt tartok itthon és miért nem pálinkát...mert ugye amiből lekvárt lehet főzni....abból pálinkólát is....
Mennyivel kevésbé  ártalmas a fogyasztása nemdebár az ember nyelvére nézve.....
-sk-